Zizzi

Zizzi Gunerius søker butikkleder

Om stillingen

Stillingstittel
Butikkleder
Stillingstype
Fulltid
Omfang
fulltid
Søknadsfrist
Snarest
Tiltredelse
snarest
Kontaktperson
Marte Jensrud
Telefon
41510576

Søk på stillingen

Butikkleder - Zizzi Norge. Kjenner du på glede ved tanken på å inspirere til positive resultater gjennom ditt lederskap? Da bør du lese videre!

Hva innebærer jobben egentlig?

Vi ønsker å gi deg et så reelt bilde som mulig av hva jobben innebærer, uten å bruke for mye av din tid. For å gjøre dette kommer her først en kort introduksjon av butikken før vi ser nærmere på rollen:

HOVEDOPPGAVER:

Kort introduksjon av butikken:

På Zizzi Gunerius finner du en verden av passformer, gjennomtenkte plagg og et genuint engasjement for kundene våre. Hver dag har vi rundt 50-100 kunder som besøker butikken vår. Dagene er ofte dynamiske og fartsfylte, det ene sekundet pakker vi ut nye varer og styler om butikken og i det neste hjelper vi kundende med å leve ut sine motedrømmer. Hos Zizzi arbeider vi med inkluderende mote og er eksperter på å velge riktige materialer, former og passformer for alle kroppstyper. Gunerius er også stedet hvor kundeservice håndteres fra back-office, og rutiner rundt dette vi legges i samspill med ny butikkleder. I rollen ligger det et viktig samarbeid med innkjøpsleder i Danmark.

Personalansvar & Lederskap:

Hos Zizzi Gunerius er du nærmeste leder for omtrent 7 ansatte. Det betyr at du jobber med å tilrettelegge for at gjengen din skal oppleve motivasjon, føle på mestring og lykkes. Dette gjennom at daglig følge opp, utvikle og støtte dine kollegaer.

Du har ansvaret for å gjennomføre rekrutteringsprosesser, onboarding og opplæring i praksis, noe som er av de viktigste aspektene ved å bygge team og sikre at fremtidige kollegaer får en god start hos Zizzi Norge.

Du utvikler og tar vare på ditt team og arbeidsmiljøet. Du forstår at suksessen til andre er din egen, og vet hvordan du kan oppnå gode og varige resultater gjennom ditt lederskap.

I rollen har du i tillegg ansvar for å etterfølge rutiner og retningslinjer for personalansvar, dette inkluderer bland annet ferieavvikling, planlegging av timelister, oppfølging ved sykefravær og økonomistyring.

EGENSKAPER/BAKGRUNN:

Drift & Butikk:

Som butikkleder er du proaktiv i forhold til varene i butikk. Du følger daglig med på salgstall og kundeflyt for å gjøre velbegrunnede og bevisste valg når det kommer til riktig varemengde og butikkuttrykk. En annen nøkkel til god drift er bemanningsplanleggingen og du sørger for hensiktsmessig bemanning i forhold til både kundeopplevelse og arbeidsflyt.

Du ser verdien av solid kundeopplevelse. Dette innebærer delvis varer og uttrykk, men ikke minst opplevelsen av oss som jobber i Zizzi. Her streber vi etter å gi kunden en følelse av tilhørighet, tilstedeværelse og service i verdensklasse.

Rollen som butikkleder og prosjektleder går ofte hånd i hånd. Dette kan eksempelvis være ved implementering av nye systemer eller ved arrangering av events i regi av Zizzi eller kjøpesenter. Her er det viktig med forståelse for prosessen som i hovedsak tar for seg planlegging, forberedelser, gjennomføring og evaluering.

Selvledelse & Støttefunksjon:

Du styrer i stor grad din egen arbeidsdag utfra drift og ansvarsområder. Du planlegger og prioriterer med utgangspunkt i å tilrettelegge for gjengen din, fra et langsiktig og kortsiktig perspektiv. Du balanserer tilstedeværelse i butikk med strukturert administrativt arbeid og spiller kollegaene dine gode gjennom åpen kommunikasjon.

Rundt deg vil du ha et støtteapparat og et lag som vil gjøre alt de kan for å hjelpe deg med å lykkes. Du vil være en del av, og en viktig bidragsyter, i en butikkledergruppe som jevnlig møtes for å dele erfaringer, løfte utfordringer og finne gode løsninger. Zizzi Norge posisjonerer seg for å være ledende innenfor inkluderende mote, noe som speiles i hvordan vi jobber og kommuniserer.

Kan vi være noe for deg?

Da håper vi at du vil sende oss CV og søknad!

Vi vet at det kan være tidskrevende og vanskelig å skrive søknadsbrev, så nedenfor kommer noen punkter i forhold til hva vi vektlegger og ønsker å vite om deg. En kort introduksjon av deg selv er en fin start, etter det ønsker vi å vite hva du har lært og erfart fra tidligere jobber og eventuelt i andre aspekter av livet:

Beskriv hva gode kundeopplevelser innerbærer for deg. Del gjerne et eller flere eksempel på hvordan du skapet gode kundeopplevelser før.

Hva er god ledelse for deg? Har du et eller flere eksempler på hvordan du skapet gode resultater gjennom ditt lederskap?

Det å være leder kan være både utviklende og utfordrende. Har du et eller flere eksempel på erfaringer knyttet til lederrollen? Hvordan har dette eventuelt påvirket deg?

ARBEIDSTID:

Et par ting som kan være fint å få med seg:

Arbeidssted

Din arbeidsplass vil være i butikken som ligger på Gunerius kjøpesenter.

Rekrutteringsprosessen

Vi gjennomgår søknader og tar kontakt med aktuelle kandidater fortløpende. Prosessen begynner med en digital intro-samtale, hvor vi bli bedre kjent og du vil få mer informasjon om prosessen videre.

Oppstarten

Det viktigste er at denne muligheten er riktig for deg og at vi ser at forutsetningene for et godt samarbeid er til stede, derfor er vi relativt fleksible når det gjelder oppstartsdato og vi rekrutterer fortløpende.

Hva nå?

Tenker du at vi definitivt kan være noe for deg? Da gleder vi oss utrolig mye til å høre fra deg!

Vi håper at informasjonen har vært til hjelp i din prosess med å sende din søknad. Har du ytterligere spørsmål finner du kontaktinfo i annonsen.